Ofte stillede spørgsmål

Hvornår modtager jeg min pakke?

Bestiller du inden kl. 16.00 så afsender vi samme dag, derefter er det op til det valgte firma.

Normalt vil du modtage din pakke inden for 1 – 2 hverdage efter bestilling.

Har du spørgsmål til hvor langt din pakke er? Så kan du altid kontakte os, klik her.

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Vi tilbyder 14 dages returret efter du har modtaget din ordre, du skal blot gå til vores returportal, hvor du kan oprette retur forsendelsen og købe billig retur fragt.

Gå til returportalen

Ønsker du derimod selv at stå for returneringen af din ordre, så skal du downloade vores returseddel, udfylde den og sende den til:

Bamselandet
Grydergade 16
6760 Ribe
ATT: RETUR

*husk at sende pakken med forsikringen

Hvordan kan jeg betale?

Vi tilbyder 3 forskellige betalingsmetoder i Bamselandet.

  1. Du kan betale med alle de gængse betalingskort, såsom Visa, mastercard m.fl.
  2. Du kan betale med mobilepay, du vælger mobilepay, skriver dit telefonnummer også klarer du resten på telefonen.
  3. Du kan vælge at betale din ordre i mindre bidder med viabill.

Hvornår trækker i pengene?

Ligeså snart vi afsender pakken med det valgte fragt selsskab så trækker vi pengene på dit kort.

Vi trækker dem ikke før tid.

Hvor præcis er lagerstatus?

Vi opdaterer løbende lagerstatus på alle vores produkter og har alle produkter på hjemmesiden på lager.

Medmindre der står med store bokstaver at produktet er i rest-ordre også står der også hvornår vi forventer at få den på lager, så du har en indikation af hvornår du vil modtage ordren.

Kan jeg få min ordre pakket ind?

Ja det er meget simpelt også er du sikret en super fin pakke ved modtagelse.

Du skal blot tilføje dette produkt til din kurv, x antal gange = hvor mange pakker du ønsker indpakket.

Gå til indpakningen

Vi pakker det rigtig fint ind for dig, så du blot skal forære gaven.

Hvornår modtager jeg en ordrebekræftelse?

Når du gennemfører en bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse, den betyder at vi har modtaget din ordre og vil behandle den snarest.

Ligeså snart vi har afsendt din pakke så vil du modtage endnu en e-mail der bekræfter afsendelsen.

Derudover vil det valgte fragtselskab typisk sende en sms eller e-mail til dig.

Hvordan bruger jeg min rabatkode eller gavekort?

Det er faktisk super simpelt, når du har en rabatkode eller et gavekorts kode så skal du blot tilføje de ønskede produkter til kurven og inde i kurven eller ved kassen har du mulighed for at indtaste din kode, når du indløser koden vil dit gavekort eller din rabat blive fratrukket kassen.

Bytning af julegaver?

December er en måned hvor vi sælger rigtig mange julegaver og her ønsker vi at gøre det nemmere for dig, at bytte din pakke.

Derfor kan alle ordrer bestilt efter d. 14 November byttes helt frem til d. 07 Januar.

Afhentning

Jeg bor lige i nærheden og ønsker at spare på fragten, kan jeg afhente min ordre selv? Ja du skal blot vælge afhentning på lager, derefter vil du modtage en bekræftelse på din ordre og en seperat e-mail med, at din pakke er klar til afhentning.

Kan jeg betale med børnepenge?

Vi arbejder på højtryk for at give dig muligheden for, at betale med dine børnepenge, ved næste udbetaling.

Dette er i øjeblikket ikke muligt, men du kan vælge at betale med faktura hvor du får 14 dages gratis kredit, eller betaling med Viabill der tilbyder afbetaling i dit helt eget tempo.

Kan jeg tilføje noget til min ordre?

Vi kan ikke ændre i din ordre efter, at den er modtaget.
Men du kan oprette en ny ordre, vælge afhentning og skrive i kommentar feltet at den skal sendes med din tidligere ordre.

*Bemærk at det er vigtigt dette sker inden kl. 16, da vores pakker bliver afsendt på dette tidspunkt.