Ofte stillede spørgsmål

Hvornår modtager jeg min pakke?

Bestiller du inden kl. 11,30 så afsender vi samme dag, derefter er det op til det DAO at få den frem hurtigst muligt.

Normalt vil du modtage din pakke inden for 1 – 2 hverdage efter bestilling.

Har du spørgsmål til hvor langt din pakke er? Så kan du altid kontakte os, klik her.

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Vi tilbyder 14 dages returret efter du har modtaget din ordre, du skal blot gå til vores returportal, hvor du kan oprette retur forsendelsen og købe billig retur fragt.

Gå til returportalen

Ønsker du derimod selv at stå for returneringen af din ordre, så skal du downloade vores returseddel, udfylde den og sende den til:

Bamselandet, v/Camilla Madsen

Søndergade 5

8783 Hornsyld
ATT: RETUR

*husk at sende pakken med forsikring

Hvordan kan jeg betale?

Vi tilbyder forskellige betalingsmetoder i Bamselandet.

Du kan betale med flere forskellige betalingskort og EAN nr.

Hvornår trækker i pengene?

Ligeså snart forsendelsen er pakket og klar til at blive sendt afsted til dig, så trækker vi pengene på dit kort.

Hvor præcis er lagerstatus?

Ved hver bestilling, ændres lagerstatus automatisk. Køber du det sidste produkt på lageret, fjernet produktet på hjemmesiden, og vil først blive synlig igen, når en tilsvarende vare er på hjem til lageren. Det vil da fremgå at varen er i “restordre” og den vil typisk være at finde påhjemmesiden igen, indenfor få dage. Fremgår vare af hjemmesiden, kan den bestilles.

Kan jeg få min ordre pakket ind?

Ja det er meget simpelt og så er du sikret en super fin pakke ved modtagelse.

Du skal blot tilføje dette produkt til din kurv, x antal gange = hvor mange pakker du ønsker indpakket.

Gå til indpakningen

Vi pakker det rigtig fint ind for dig, så du blot skal forære gaven.

Som noget nyt kan du købe en miljøvenlig indpakning i form af en mulepose.

Hvornår modtager jeg en ordrebekræftelse?

Når du gennemfører en bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse, den betyder at vi har modtaget din ordre og vil behandle den snarest.

Ligeså snart vi har afsendt din pakke så vil du modtage endnu en e-mail der bekræfter afsendelsen.

Derudover vil DAO typisk sende en sms eller e-mail til dig.

Hvordan bruger jeg min rabatkode?

Det er super simpelt. Når du har en rabatkode skal du blot tilføje de ønskede produkter til kurven og inde i kurven, eller ved kassen, har du mulighed for at indtaste din kode. Når du indløser koden vil rabat blive fratrukket kassen.

Bytning af julegaver?

December er en måned hvor vi sælger rigtig mange julegaver og her ønsker vi at gøre det nemmere for dig, at bytte din pakke.

Derfor kan alle ordrer bestilt efter d. 14 November byttes helt frem til d. 07 Januar.

Afhentning

Jeg bor lige i nærheden og ønsker at spare på fragten, kan jeg afhente min ordre selv? Ja du skal blot vælge afhentning på lager, derefter vil du modtage en bekræftelse på din ordre og en seperat e-mail med, at din pakke er klar til afhentning.

Kan jeg tilføje noget til min ordre?

Vi kan ikke ændre i din ordre efter, at den er modtaget.
Men du kan oprette en ny ordre, vælge “afhentning på lageret” og skrive i kommentar feltet at den skal sendes med din tidligere ordre.

Vær OBS på tidsfrister for bestilling- Er første pakke afsendt, kan dette ikke lade sig gøre. – Desværre

Hvordan bruger jeg min rabatkode?

Den bruges således: Tryk på kurven oppe i højre hjørne-> Tryk på “Se kurv”,  -> Indsæt koden og tryk “Brug rabatkode” -> Nu kan du gå til kassen.